fredag, januari 05, 2007

vet du hur mycket noll gånger noll är?!

Något av det jag avskyr allra mest i denna värld skulle kunna vara varuvagnar.
De där som
1. gör jävligt ont att bli påkörd av
2. alltid står i vägen
3. förutom mycket mer varor än man egentligen skulle ha, ofta innehåller skikande barn
4. alltid blir jävligt tunga och envisas med att aldrig någonsin åka dit jag vill
Usch




Positivt är i alla fall att jag blev klar med min mössa igår. Eller, egentligen var det väl kanske femte i ordningen, men passformen på de tidigare alstren kan ifrågasättas.

Eftersom min farmor ägnar sig åt massproduktion av raggsockar, som jag tidigare berättat, har nu tanken väckts att slå våra kloka nystan ihop och starta ett företag som liksom erbjuder hela konceptet...

Vi får väl se.


Kortfattat: Svårkontrollerat

Inga kommentarer: