torsdag, oktober 20, 2011

Galet retro!

Jag vet att det här med bloggar fortfarande är en stor grej i internetvärlden och att många nu för tiden till och med tjänar pengar på sina bloggar.Men för mig, som startade min första blogg 2005, kändes det som en galet retro grej att syssla med när tanken slog mig att jag kanske skulle testa igen. Ärligt talat trodde jag knappt att den här gamla bloggen skulle finnas kvar och ännu mindre att jag skulle komma ihåg lösenord och användarnamn.

Vi får väl se hur det går, som många andra har jag startat upp, lagt ner, återupptagit och lagt ner igen flera gånger innan. Kanske blir det så igen. Grejen är att det faktiskt inte spelar någon roll, för mig är huvudsyftet med detta fortfarande inte att någon annan ska läsa eller att jag ska göra min åsikt hörd, det är att jag ska må bra. Och jag mår bra när jag skriver.

Inga kommentarer: