lördag, januari 20, 2007

prickar av från dagens lista...

Som den där halvfete killen på barnprogrammet dunkade in i mitt bakishuvud i morse...

det är det lördagar är till för; Fjanta sig, titta på tv och rädda världen.


Bara rädda världen kvar på dagens lista då...gött



Det är ett Jönköping täckt i snö som jag lämnar bakom mig idag, inget jag anade när jag rullade min tunga kropp ur sängen för en promenad i gryningen.
Jäjä, tack för igår. Stora delar av ligan är nu på väg mot platser där vi får ägna oss helhjärtat åt att empiriskt undersöka de teoretiska kunskaper som vi tillägnat oss. Andra klamrar sig kvar här ett tag till. Hur som så ses vi alla inom en snar framtid... Sköt om er.
Kortfattat: Jerkin' it out

5 kommentarer:

Henrik Lantz sa...

Galet snygg bild! OCh det säger jag inte bara för att jag känner dig. Har du tagit den själv eller stulit den?

Maria sa...

håller med om att det är snygga bilder. fast eftersom jag är fotografen i båda fallen så är väl den åsikten grymt subjektiv... tank joo!

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jodå det är en snygg bild. Ja nu blir ni on your own på de olika praktikplatserna. Ingen trygg liga att klamra sig fast i. Men det fixar ju du så fint så. Gud lukk med mötena..

Hanna sa...

haj Gumman! Hoppas du har det superbra på din praktik..jag har det bra iaf, hoppas jag. Svårt att veta hur det ska vara när man inte har någon att jämföra med..än. Svårt detta med att vara vuxen o ha en arbetsdag på 8 timmar, då man inte kan gå o krama någon stup i kvarten :P miss u