torsdag, december 21, 2006

Visst är det sjukt hur mycket man snöar in (ja, inte bokstavligt då tyvärr. För övrigt kan ett bättre ord vara "hjärntvättas") på den kursen som man för tillfället läser?! Det som just nu upptar en stor del av tankeverksamheten är för mig (och många klasskompisar med mig misstänker jag) är Kriskommunikation. Hur man hanterar krissituationer.
Den här olyckan med vägraset som inträffade igår är makaber och otrevlig på alla sätt. Men vilket tillfälle att studera krishantering på närmare håll!

För alla er som anser att ligan är snygg lite i överkant, kika in hos Hanna och upptäck hur vi egentligen ser ut...


Kortfattat: Torsdag. Äntligen

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med..! Man har verkligen tagit på sig kriskommunikations-glasögonen..! Dessutom har det skett ett rån i Gullspång och Sven-Erik Magnusson från Sven-Ingvars skall fira sin jul på anstalt i Vänersborg pga sitt rattfylleri.. Med detta menar jag att "i de lugnaste vatten.." (Lite på skämt, men tycker inte riktigt det passar med en smiley här..)

För övrigt sitter jag o väntar på att Stefan ska komma och köra mej hem..! :) GOD JUL HJÄRTAT! Vi hörs, kram!