onsdag, september 20, 2006

För mycket blod i kaffeomloppet...

Att åka hem brukar innebära en del förändringar i mathållningen. Detta är vad föräldrarna och det intensiva skoljobbandet försett min kropp med denna gång:


*X antal liter kaffe
*1.5 kg morötter
*3 liter te
*ett gäng pepparkakor (bakade av ett företag med namnet "smörtoppen"...)
*2 liter kall oboy
*20 plommon (någon hade glömt tala om för mig att trädgården svämmade över av plommon, sen visade det sig att det givetvis fanns en anledning varför vi inte åt, men...)

osv. osv.

Jag har även fått en styck kaffebryggare och 12 vinglas till skänks. Vad säger det om uppfattningen av mig/oss?

2 kommentarer:

Henrik Lantz sa...

Att ni är ett gäng kaffedrickande alkisar? Känns det som en bra beskrivning?

Maria sa...

haha! jag tror att jag låter det vara okommenterat...